Cu glasul Isus

Pândite miresme în flori se ascund,
În floarea din mine e seară.
Un râu îşi târăşte undirea în prund,
Şi-n larg se-nfioară.

De n-ar fi iubirea să cearnă pe tot
Lumină din sfânta-i privire,
Aş spune oricui pe pământ că nu pot
Aşa vieţuire.

Ce bine că tâmplele mele aleg
Din spini pe aceia ce ştiu
Că nu orice frunte şi-orice spin se-nţeleg
Cu Domnul cel viu.

Abat întrebări peste nedumeriri,
Nu este pe lume răspuns,
Un altul decât îngereşti glăsuiri
Cu glasul Isus.

10 Responses to Cu glasul Isus

  1. Sorina spune:

    Inflori-ti-ar coroana de spini in corole gingase si inmiresmate care sa nu se ofileasca nicicand! Iar raul infiorat sa ti le invioreze in fiece clipa, apa vie daruindu-le! Si fruntea sa ti se insenineze de purtare asa aleasa in timp ce auzul ti-ar fi mangaiat de glasul mult-indragit!…

  2. ionatan spune:

    Îţi mulţumesc, Sorina, pentru sensibilele tale cuvinte. Aş fi fericit să pot purta măcar un ghimp din coroana Domnului meu… Măcar o înţelegere cât o înţepătură, să-mi mângâie fruntea, ca un sărut… Înţelegerea suferinţei şi jetfei Sale, e tot ce mă ţine lucid şi viu.
    Scriam acum mulţi ani în urmă, când abia Îl cunoscusem pe El şi iubirea Lui, un catren (e în „Cu faţa la cruce”):

    Întinde, Doamne-o lacrimă
    De Tată… Şi în ea
    Fă-mă pe mine spinul
    Rănit de fruntea Ta…

    Era prin anii 90, atunci când L-am primit. Asta nu se va schimba niciodată!

  3. Cristian spune:

    Frumoase versuri. Succes la cat mai multe! O zi minunata suflet divin… 🙂

  4. ionatan spune:

    Iti multumesc, Cristian. Scriu cat pot. Sper sa gasesti, de fiecare data cand mai treci pe aici, tu si toti cei care au placerea, delectare si frumusete in Domnul… 🙂

  5. Cristian spune:

    Nu ai pentru ce!Nu sunt atat de evoluat in ceea ce priveste constructia unui blog ca tine ….Spune-mi te rog parerea ta despre blog-ul meu? Pe curand!Pa!

  6. ionatan spune:

    Am fost si l-am vazut si mi-a placut. Sigur ca voi mai veni pe la tine, e posibil sa te si invit in blogrollul meu, da intai sa te citesc mai mult, ca nu prea am avut vreme… Nu trebuie sa fii foarte „evoluat” ca sa ai un blog crestin fain. E suficient sa ai Duhul Domnului. 🙂

  7. Cristian spune:

    Asa este!Credeam ca o sa-mi prind urechile dar nu a fost sa se intample asa. Te astept pe la mine sa ma studiezi indeaproape..La tine este foarte mult de citit. Dar nu conteaza ca tot imi fac timp sa studiez indeaproape ce ai postat.Cand totul are legatura cu evolutia noastra spirituala trebuie sa ne facem timp. Este interesant! PA!

  8. ionatan spune:

    O zi buna, Cristian! Ma bucura sa descopar ca esti un om atat de serios. Nu stiu cati s-ar incumeta sa citeasca tot ce am pus… Iti multumesc si sper sa-ti fie folositor studiul… 🙂

  9. Cristian spune:

    De ce sa nu-mi fie de folos?? Am venit cu totii pe aceasta minunata planeta sa invatam ceva unii de la altii…Toti suntem daruri! Intrebarea care se pune este: Suntem capabili sa vedem darul din fata noastra? Multumesc pentru comentariul facut la articolul despre incredere..Ti-am si raspuns..PA!

  10. ionatan spune:

    Sa stii ca ma voi uita atent dupa daruri…! Si numai in fatza! 🙂

Lasă un răspuns

