Lemn de cruce

Visam pe val ca orice lemn rămas
Din naufragiul unui vis în larg.
Nu mai ştiam ce parte-am fost pe vas,
O punte, sau o dungă de catarg.

Şi cum pluteam, mă imbibau genuni
Trăgându-mă ca pe-un pietroi afund.
Cerut-am o minune-ntre minuni
Şi-am fost zvârlit într-un târziu în prund.

Am plâns de-a lungul malului rămas
Dintr-un ostrov pustiu, în calea mea.
Ascuns de toate, eram lemn de ars
Dintr-un copac înalt tăiat cândva.

Şi iar cerut-am, Doamne, o minune,
Un gest măreţ de mâna Ta făcut.
Şi m-am trezit în zi de soare-apune
Cu lemnul într-un fel necunoscut.

Şi-un Fiu de Om din cer mă pironea
Cu viaţa Lui pe viaţa mea să urce…
Atunci văzui că lemnul meu era
Nu lemn obişnuit, ci lemn de cruce.

9 Responses to Lemn de cruce

  1. violeta spune:

    n-am cuvinte… 🙂

  2. ionatan spune:

    Păi cu ce-ţi mai scrii blogul? 🙂

  3. violeta spune:

    (… voiam sa spun ca m-a impresionat poezia…) :))

  4. ionatan spune:

    am inteles… glumeam 🙂 iti multumesc

  5. violeta spune:

    stiu, dar eu nu, chiar mi-a placut 🙂

  6. rose4you spune:

    interesanta imaginea une cruci desprinsa din lemn de catarge!!!

  7. Sorina spune:

    Mi-a luat-o Violeta inainte si… m-a lasat fara cuvintele necesare… 🙂
    Asa ca voi spune doar: „Orice comentariu mi se pare de prisos”…

  8. ionatan spune:

    Sorina, stiu ce comentarii ti se par de prisos. 😉 Multumesc.

  9. violeta spune:

    si eu multumesc!

Lasă un răspuns

