Altă reverie

Pe luciul lacrimii vine seara,
Eu stau pe buza fântânii şi-aştept…
Iubirea-şi pogoară alene povara
La mine în piept.
 
Şi e din ce în ce mai uşoară
Umbra mea de-a lungul visării,
Că văd heruvimii cum împresoară
Un capăt al zării.
 
Pe-acolo voi trece într-un târziu
Ofranda s-o aduc, nepătată…
Să îndrept către mare, ca un pârâu,
Apa curată
 
A unei priviri de care măslinul
A rodit nesecat, ca fântâna…
Doamne, roteşte-ţi în mine seninul
Şi-ntotdeauna…

7 Responses to Altă reverie

  1. El Zorit spune:

    Seara cand rasare prima stea, si la usa mea vin heruvimii,
    Dar poate nu-i aud si nu deschid; aud doar cum bat cainii,
    Si trece ‘Intotdeauna’ privindu-ma duios din capatul zarii
    Cand eu ma vad Eminescu sub un tei, ori la marginea marii…
    Ii multumesc – ca desi nu sunt – El nu ma da uitarii !

  2. ionatan spune:

    Si de n-ar fi decat dulai sa bata,
    Si Eminescu nu voi fi nicicand,
    Eu tot voi sti cum Domnul se desfata
    Pe limba mea rostindu-Se cuvant…

  3. E spune:

    Eu ziceam de facere de ucenici, vad ca s-a luat in serios! Pai eu nu nai scriu nimic ca nu stiu scrie in versuri! 🙂

  4. E spune:

    si daca mai fac multe greseli o sa spun ca nici romaneste nu mai stiu scrie:)

  5. ionatan spune:

    Hei! Nu-i asa ca se intelege mai bine ce spui tu, decat ce spun eu in versuri? 🙂
    E destul de ciudat sa vorbesc pe poezeşte, ma intreb cum e pentru cei care trebuie sa inteleaga… 🙂

  6. E spune:

    Hmmm, aveti ceva din…pastorul care pune pieptul pentru … oi! 🙂

  7. ionatan spune:

    Macar de-ar fi asa! Piept e, slava Domnului, oi… numai ele se stiu… 🙂

Lasă un răspuns

