Doar dragostea Ta

Doamne, te rog, închide cu mâna Ta
uşa inimii, în urma mea.
Sigiliul cu spini al frunţii Tale pune-l
pe ea- pecetluitorul inel.

Fă-mă tremurătorul văzduh treierat
de îngerii cu zborul curat.
Nu mă lăsa ca un stins felinar
pe zgomotul sec al căderii din har.

Orice-ar fi, ţine-mă bine şi cât mai sus
ca să văd pe-ndelete că nu-s-
doar dragostea Ta care a modelat curcubeu,
iar eu l-am murdărit numindu-l eu.

Acum înţeleg, dar nu cu mine-nţeleg.
Nu cu mine vorbele-ntre ele le leg:
funiile ca pe o cruce cândva Te-au legat,
doar ele m-au adunat.

6 Responses to Doar dragostea Ta

  1. E spune:

    Frumos. Frumos si util. Util si frumos…

  2. E spune:

    I-am tras cu legaturi omenesti, cu funii de dragoste…

  3. Lorelei spune:

    interesant E numai ca „legaturile omenesti” sunt doar prin Isus iar dragoste deplina nu exista doar in EL

  4. ionatan spune:

    Cam aici oscileaza artistul crestin: intre util si frumos. Totul depinde de calitatea receptorului. Cum trebuie sa fie prezentarea mesajului crestin? Cat util si cat frumos trebuie sa ofere?

  5. E spune:

    Daca as stii… Ma gandesc ca sufletul preia ce are nevoie atunci, la impact cu mesajul. Utilul cand are nevoie de solutii, de vindecare, frumosul cand are nevoie de odihna, de visare… niciodata asa transant, didactic impartit cum spun eu acum…, mai amestecat mai nuantat… Daca as sti…

  6. ionatan spune:

    Asa este. Si eu spun: daca as sti… Cred ca as fi poetul perfect.
    Ai perfecta dreptate, draga E. Uneori e chiar bine sa transam putin realitatea. Sau sa o taiem in patru. Macar intelegem putin-putin…

Lasă un răspuns

