Nasul meu nu e de 1 pe wordpress!

Doamne, ce sperietură am tras! Mă luase ameţeala. Şi bătea un vânt…!

Nu ştiam ce m-a proiectat de la locuşorul meu cuminte şi atât de liric tocmai pe creasta wordpress-ului. Nu spun că nu era seducătoare priveliştea…  Să-i vezi pe toţi ceilalţi că uitându-se-n sus te văd pe tine… Ce senzaţie de dumnezeu al wordpresului te paşte! Acum îl înţeleg pe pătrăţosu care a ales să abdice.

Acum ştiu măcar ce m-a dat jos de acolo: nasul! Nasul meu nu e de 1 pe wordpress. Şi nici nu-mi doresc să fie. De fapt am înţeles ce s-a întâmplat… A fost 1 martie, lumea a căutat ceva anume pe net, eu aveam pe blog şi unii au găsit. Mulţi, e adevărat. Numărul de clickuri crescuse în câteva ore la peste 1000% faţă de cel obişnuit. Începusem să mă gândesc să-mi readuc pe blog taraba cu cărţi. Şi probabil că o voi face…

Dar slavă Domnului! Ratingul ăsta ştie de respect. De respectul nasului meu. Mi-am revenit rapid, m-am întors, m-am privit în oglindă… Nu, nasul meu nu e de 1 pe wordpress! Mai bine vă mai spun o poezie: 

Al Tău bal

Cum nu se miră umbra mea de mine,
Oricât, în soare cald, m-aş răsuci,
Aşa nu-mi sunt privirile-Ţi străine,
Aşa mi-eşti drag şi tot aşa mă ştii.

Pe ochiul meu vin ape dimpreună
Cu mincinoase trestii şi bâtlani.
Tu mă ascunzi ca ziua-n săptămână
Şi ca pe-o săptămână între ani.

Să nu mai văd decât semeţe creste
Care în soare numai vieţuiesc.
Şi nu mai sunt, căci umbră nu mai este,
Cu supla-Ţi siluetă mă-nfrăţesc.

Tu mă faci stânca din care izvor
Ţâşneşti lovind toiagul mântuirii.
Eu n-oi seca, chiar dacă am să mor
Umplând cu mine rânduiala firii,

Ci voi uda o nouă formă-n cer
O altă stare într-un alt real…
O, Doamne, -mbracă omul cu mister
Şi îl invită azi la al Tău bal.

8 Responses to Nasul meu nu e de 1 pe wordpress!

  1. Lorelei spune:

    Si ce conteaza un TOP…cand stii ca esti nr 1 a lui Hristos??
    Ca esti aLUI rascumparat ca el ESTE al universului Imparat??

    Cand stii ce valoare ai pentru EL…restul poate sa vina si sa plece…tu ramai la toate rece ……….”fierbinte” doar pt cer-
    Noi tot un popas gasim prin versurile tale asa ca…multe cuvinte pentru a LUI propovaduire!!

  2. patratosu spune:

    topurile sint lucrul…. celuilalt Ionatane, asa imi spunea un prieten.

    eu am ales alti munti spre care sa alerg

  3. ionatan spune:

    @ pătrăţosu: da, da, da! vin şi eu!
    căci cu-ale mele umblătoare
    nici n-aş putea o altfel căţărare

  4. ionatan spune:

    Lorelei, ca mereu,
    inimă toată şi-n gânduri curată! 🙂

  5. Sorina spune:

    Daca ai ceva bun de impartasit… cu cat esti mai sus, cu atat mai multa lume te poate auzi… Bune si locurile „cocotate”, important e ce faci cand ajungi acolo… 😉

  6. ionatan spune:

    Drept e… dar riscurile mi se par totuşi prea mari, când le compar cu rezultatele. Mai ales când nu pun taxe. 🙂

  7. Marius David spune:

    draga Ionatan, îţi mulţumesc!

Lasă un răspuns

