Revine Lorelei

0018-0309-1606-4642_sm1.jpgÎmi leg mâinile de îngeri

Nu de căderi mă tem,
ci de zbor fără aripi,
de un orizont fără nume,
de ţipătul stelelor ce cad

razele fierbinţi fac
totul o singură culoare
pamantul meu este ars
nu mai sunt fluturi

Doar un stejar batrân
în pustiul acesta ca un semn

EŞTI atât de înalt,
ca să TE ating…
îmi leg mâinile de îngeri.

6 Responses to Revine Lorelei

  1. Lorelei spune:

    Multumesc Ionatan!

  2. ionatan spune:

    Mai scrie asa, Lorelei. Bucura-te si bucura-ne cu ce scrii. Mai mult: bucura-L pe Domnul…

  3. elis. spune:

    Draga Lorelei, permite-mi, te rog sa-ti spun ca gasesc f. frumoasa poezia ta.. (imi place mult prima strofa.) cu bine, elis.

  4. lorelei spune:

    Multumesc Elis…dar sa stii ca si eu apreciez versurile tale (e drept ma exeriorizez rar in aprecieri) .

  5. elis. spune:

    ma bucur, si-ti multumesc.

  6. lorelei spune:

    cu toata dragostea!

Lasă un răspuns

