Convorbire despre ClaS

clas1.jpg

Discutam deunăzi cu un prieten pe mess. Ne este tovarăs de poezie pe ClaS. Am ajuns repede la subiectul comun: poezia şi ClaS. I-am cerut permisiunea să public fragmentul cu pricina din discuţia noastră:
 
x: …se naşte în mine şi mai multă pasiune pentru poezie
Ionatan Pirosca: ei, cu asta ma bucuri
x: ştii, eu realizez că m-am maturizat foarte mult visa-vis de poezie
Ionatan Pirosca: mă bucur să aud, e cea mai bună poziţie pentru cineva care chiar vrea să scrie, maturitatea
x: mă gândeam înainte de a va cunoaşte, că poezia modernă sărăceşte de fapt adevărata poezie, şi când colo cel sărăcit eram eu, că nu o cunoşteam, e mult mai complexă…
Ionatan Pirosca: da, aşa e
x: şi când mă gândesc că eram gata să vă las baltă…
Ionatan Pirosca: tu hotărăşti asta
x: era vorba despre trecut
Ionatan Pirosca: a, pe când se tăcea mai mult
x: acum numai dacă nu pot fac asta, şi nu cred ca o voi face fără să revin măcar din când în când
Ionatan Pirosca: ei, da’ de ce să pleci, dacă tot revii?
x: ha ha ha

2 Responses to Convorbire despre ClaS

  1. El Zorit spune:

    da, parca, parca… inteleg ! trebuie ca e invers decat in visul lui faraon: vacile grase le-au mancat pe cele slabe… spicele pline le-au inghitit pe cele seci ! asa votez si eu… cu ambele maini. macar ca voiam sa fiu fiul pacii: fara linsaje… fara excluderi…
    dar cum ramane cu anii ? care le este numarul ? cand incep si cand se gata ? ca eu deja-s mai batran ca „faraon”… !

  2. ionatan spune:

    Of, noi, mâncătorii ăştia de poezie… L-am fi versificat şi pe faraon, cu ani cu tot… 🙂

Lasă un răspuns

