Atâta seară

Atâta seară-n gând s-a adunat
Că şi cântarea-i roşie de-apus…
Atâta deal în mine ai urcat,
Şi-Ţi pregătisem şi o cruce sus,
Că nu mai ştiu dacă sunt eu sau nu
Cel ce se roagă şi Îţi spune Tu!
Şi nu mai ştiu, înlănţuit de lut,
Cum e apusul de la început. 

Nu merit ochiul Tău răscolitor
De viaţa mea ca de ceva iubit.
Nu am în închinare atât dor,
Nici în retine nu-i atât privit
Cât să-nţeleg ce limpede aşterni
Un alb pe-un crin, sau drumul sub un pas,
Zăpadă hrănitoare peste ierni,
Timpul în ani şi orele în ceas.

Mereu orbit de zarea fără mal,
Culeg din ierburi însemnări de melc.
Şi mi le fac alean, marş triumfal,
Ori o citire şi-un neînţeleg…
E vântul meu atât de scurt când vreau
O velă să înalţ şi să colind,
Că fără Tine, -n loc în larg s-o iau,
Mă adâncesc în valul clocotind…

7 Responses to Atâta seară

  1. Lorelei spune:

    daca e adevarat ca Dumnezeu are ingerii lui printre oameni atunci stiu cine a scris atata cantec de poezie si nu pot sa spun decat har pentru tine iar pentru noi raze din versurile tale sa ne luminam sufletele…

  2. ionatan spune:

    Îţi mulţumesc, da nu prea semăn a înger… Sau aşa se vede de-afară?

  3. Lorelei spune:

    daca imi este ingaduit..am sa spun ca nu ce se vede de-afara conteaza ci ceea ce se vede din suflet eu la aceasta m-am referit si aceasta conteaza restul este un „invelis „ingaduit de Dumnezeu mai mult sau mai putin frumos …ce conteza este doar inauntru…

  4. dancos spune:

    Dar dumneata… Ionatane… le grăiești atât de frumos! Ai publicat ceva până acum? Drept să-ți spun, team citit cu plăcere! Bravo! Se vede treaba că ai un suflet tare senin!

  5. ionatan spune:

    Mulţumesc, Dancos. Da, am şase cărţi de poezie. Patru din ele le găseşti aici şi le poţi descărca gratis.

    Iar sufletul e senin, că-l bate soarele.

  6. Dancos spune:

    Ionatane, știi ceva? îți mulțumesc! Aș f vrut să fiu și eu ca tine…

  7. ionatan spune:

    Fii, şi eu vreau… Dar fără lanţurile acestea, cum spune fratele Pavel. Fii binecuvântat!

Lasă un răspuns

