Cum e iubirea lui Dumnezeu?

Cum e iubirea lui Dumnezeu şi ce oferă lumea?

Cum e curăţia şi cum e păcatul?

Unde ţi-ar plăcea mai mult?

2 Responses to Cum e iubirea lui Dumnezeu?

  1. Lorelei spune:

    da….am jucat si eu candva pantomima, teatru-crestin-….si intr-o zi m-am oprit si am intrebat „Doamne iti place cum te imit”?cum te reprezint aici pe scena ?cum m-am „dezbracat”de cuvantul scris?cuvantul tau ROSTIT!–inca inca nu am primit raspuns….

  2. ionatan spune:

    Da, fiindca te cautai pe tine, nu pe Dumnezeu… De aia nici nu ai primit raspuns. Si nici n-o sa primesti.

Lasă un răspuns

