Unde aş vrea să locuiesc? II

Jucăm „leapşa” II

Înţeleg că trebuie să pasez „mingea” asta… Aşa că o arunc spre Alin. Între timp am mai scris o poezie. Până mă mai odihnesc…

Ei, mai e cineva care a primit şi a pasat aceeaşi „leapşă” către aceeaşi persoană! Înseamnă că trebuie ca unul dintre noi să se retragă, altfel Alin ar trebui să scrie în oglindă… Măcar arată bine! 

2 Responses to Unde aş vrea să locuiesc? II

  1. addsalu spune:

    Uuups… Si eu am „comis-o” putin mai devreme. Ionatan, gand la gand cu bucurie. Nu stiu insa daca va fi si bucuria lui Alin, care a primit leapsa de doua ori in aceeasi zi (de la tine si de la mine, pe acelasi subiect… 🙂 Sa inteleg ca e „dator” cu doua articole? Sau il iertam doar cu unul? Adrian

  2. ionatan spune:

    Nu-i bai! Alin va pricepe cat e de iubit. Si fiindca amandoi i-am dat aceeasi leapsa, va face un singur articol. Sau ma retrag eu…

Lasă un răspuns

