Impresii poetice

A noua replică

Ziua mea…

Aş da-o bucuros, ziua mea, pe prietenie şi pace… Aş da-o pe credinţă şi nădejde. Şi mai mult decât orice, aş da-o pe iubire. Iubire adevărată, iubire care jertfeşte si se jertfeşte… Nu, nu e astăzi ziua mea, ziua mea e într-o primăvară însorită, pândită de spic de grâu şi floare de salcâm. Numai întrebarea asta…

TS:
De ce ar fi nevoie, pentru ca ziua ta să fie a altcuiva?
IP:
De ce nu-ntrebi iubirea cum e oare,
Să nu mai ai ce-ai măsurat cu tine…?
Să fii răspuns când trista întrebare
De-o zi către apus abia se ţine…

***
de aici încolo cât vezi cu ochii e numai ziua mea
nu are importanţă calendarul luna anul data nu mai contează
de aici încolo dau drumul florilor de salcâm
să-şi viziteze albinele vedeţi nu întârziaţi prea mult
că vine seara vine ora parfumului aşa e şi ziua mea
şi aş dărui ziua aceasta ştie cineva cum se întoarce iubirea
ca să sune la soare şi-un sfert fix adică
peste un om şi ceva după ce scriu

şi Duhul a luminat o falangă de aer curat m-a tras
uşor ca pe o verighetă când străluceşte o stea
şi clopotul în sat începea să curgă

Lasă un răspuns

