Impresii poetice

A opta „replică”

Probleme cu mersul

Aici e simplu să răspund. Aşa cum probabil ştiţi, eu nu pot merge decât foarte greu.  Aşa că mi-a rămas să învăţ să zbor. Nici asta nu e uşor, dar îngerii sunt profesori buni….

TS:
Cum mergi când nu mai poţi să mergi?
IP:
Întreabă-mă şi ţi-oi rosti umblare,
Nu pe pământ, că nu mai am cu ce:
Pe aer doar, sau doar păşind pe mare,
Sau pe o şoaptă dintre lebede.

***
care e distanţa de la mine la mine când îmi pun aripile
am întrebat un tei astă vară apoi un ciorchine de struguri
în toiul culesului nu ştim noi avem parfumul mi-au răspuns
ascuzându-se timizi după o literă a timpului lor
şi am închis catalogul cu disperări căci veneai Tu

cum merg atunci când nu mai pot merge
cum mă mai ascud atunci când nu mai pot să mă scund
simplu mi-ai şoptit ascunde-te invers cu inima înafară
fă din Mine ascunzătoarea ta cât eşti viu cine nu-i gata
îl iau cu lopata şi mi-ai zâmbit

Lasă un răspuns

