Impresii poetice

Lacrimi…

Am revăzut aseară fimnul Vraciul, cu Jerzy Binczycki, după 20 de ani, cred… Mi-am amintit reactia de atunci şi, peste drama de pe ecran se suprapunea propria mea poveste. Făceam o paralelă pe care, probabil, şi Dumnezeu o face între ceea ce a dorit pentru vieţile noastre şi ceea ce se întâmplă de fapt…

Orice fel de neidentificare este un paralelism dureros… 

***
lacrimi de dor lacrimi de vis lacrimi de om
lacrimi cât toate-ncăperile cât toate-nchinările
cât toate icoanele lacrimi fecioarele inimii lacrimi flăcăi
lacrimi imense podeţe peste iubire
lacrimi iertare lacrimi durere lacrimi nămeţi
şi o singură dimineaţă împodobită ca un obraz

2 Responses to Impresii poetice

  1. Talaba Gabriela spune:

    Buna ziua,
    M-as bucura dacà ati putea sa mi dati citeva informatii in ceea ce priveste filmul „Vraciul”… As dori sa il revizionez si nu stiu cum sa-l gasesc. Va multumesc anticipat si astept raspunsul dumneavoastrà.
    Gabriela

  2. ionatan spune:

    Sigur că da… Îţi voi răspunde prin email. 🙂

Lasă un răspuns

