Impresii poetice

S-a făcut seară… Nu mai plouă. Mă rog şi mă culc.

***
seară terminată ca orice semn de mirare cu un punct
mi-am strâns catrafusele mi-am îmbelşugat ochiul
cu somnul unui om de la parter
mai întâi m-am rugat şi a venit răsfirarea cetăţii
am numărat crenelurile erau tot atâtea şi Te iubeam
cu toate nevoile mele de a nu mai fi singur

poate că de-aia vine toamna când în pomi
rămâne numai câte o frunză vine să-i ţină de verde
şi de urât şi de frumos şi de toate lucrurile
care lucrează împreună spre binele celor
ce Îl iubesc pe Dumnezeu

poate că de-aia vine El când în mine
nu mai e nimeni

Lasă un răspuns

