!sigur că da!

Puteţi prelua orice text sau imagine de pe acest blog cu precizarea sursei şi a adresei blogului, precum şi cu ataşarea unui scurt comentariu la materialul respectiv, care să specifice preluarea (cine, când, unde), pentru evidenţa personală.

Şi dacă nu vă e greu, înălţaţi o rugăciune Cerului pentru mine.

Vă mulţumesc.

6 Responses to !sigur că da!

  1. negosanu viorica spune:

    Sunt fericita ca am descoperit din intamplare ,sau poate nu intamplator, acest blog…cautam material pentru o ora cult speciala si am gasit mult mai mult decat cautam…am gasit crampeie de viata imbracate intr-o tesatura (ciudat de fireasca si ciudat de nobila) …de ganduri inspirate
    Domnul sa fie cu tine….
    Iti multumesc pentru ca ma lasi sa copiez aceste minunate ganturi

  2. ionatan spune:

    Fii binecuvantată! Ma bucur să-ţi pot fi util. Ia tot ce-ţi trebuie.
    Ionatan

  3. simplulgand spune:

    faina chestia 😉 nu am mai intalnit pana acum, cred ca imi pun si eu asa ceva, deja am luat de la tine ceva , ideea . tre sa scriu ca e a ta:D?

  4. ionatan spune:

    La ce te referi, simplulegând? Dacă te referi la cum am conceput chestia cu copyright-ul, atunci !sigur că da!

  5. simplulgand spune:

    ma refer la faptul ca a dat voie in scris sa se poata copia de pe blog 🙂

  6. ionatan spune:

    Nu, mi se pare normal sa las a se copia, nu e mare găselniţă. Copiryght-ul nu e ideea mea, ci a Parlamentului!

Lasă un comentariu